Centraal: Met de Retail of Ambacht kassa-App kunt u meerdere zaken (per formule) in 1 Cloud databases uitrollen en beheren. Dat betekent dat u overal uw bedrijf kunt monitoren, artikelen bewerken, personeel tijdlijsten printen en btw/omzet rapporten maken. Het programma biedt een inkoopfunctie die bestellingen per Shop kan doorgeven aan de centrale inkoop. Een ERP link is optioneel in te stellen voor uw boekhoud kantoor.
Service en Orderportal: Heeft u een bezorgservice en wilt u ook Online verkopen aan consumenten of aan bedrijven, dan heeft u "Service typen" in de kassa, b.v. bezorgen of klaarzetten voor afhalen. Klanten kunnen ook bestellingen plaatsen via de Portal. Inloggen geschiedt met een SmartPhone of PC op uw Site. Deze maakt u op uw eigen klant log-in op PortalRest.com (zie hier). We bieden een BestelPortal voor €33,- p/mnd zonder commissies. Meer info zie App4Food.nl * Deze Portallink kunt u aan uw bestaande Website koppelen, visite kaartje of via uw Social Media kenbaar maken (tools aanwezig).
HiOffice BackOffice Management: HiOffice Lite biedt centraal beheer van een grote vestiging of meerdere vestigingen. 1e Inkoop en verkoopbeheer. 2e Medewerkers beheer. 3e Centraal filiaal bestelbeheer en levering. 4e Ontvangsten en transfers naar filialen. 5e Aanbiedingen en promotions beheer. 6e Financieel. 7e Beheer artikelen o.a. varianten. 8e CRM. Prijs HiOffice Lite p/mnd Euro 29,-
Distributie en operationeel Management: 1e Efficiente planning en Route control. 2e Facturen van de dagbezorgingen. 3e Catalogus of order voorstel. 4e Afleverbonnen en pakbon. Brochure beschikbaar.
Brochure HiOffice Lite: BackOffice en Distribution Management beschikbaar op aanvraag, bel 023-5373350.
Geinteresseerd? Bestel de Retail of specifieke ambachten kassaApp per email: Info@ITEdata.nl of bel 023-5373350 voor een afspraak.
© Copyright KassaApp voor detailhandel in Ambachten